LinkedIn Advies Traject
“Voordat ik met Vera ging samenwerken in het LinkedIn Advies Traject, lukte het mij niet om meer nieuwe connecties en daarmee nieuwe potentiële klanten te krijgen voor mijn dienst: 3d laser scannen.” Hij had een grote investering gedaan waarmee hij omzet wilde genereren. Omdat het 3d laser scannen een vrij nieuwe techniek is, vond hij het van belang om dit onder een groot publiek te promoten. Zodat potentiële klanten er bekend mee raken dat hij deze dienst aanbiedt.
Arno zegt: “Tijdens de kennismakingssessie merkte ik al dat Vera precies begrijpt waar mijn uitdaging ligt. Ze licht een tipje van de sluier op over hoe dit aan te pakken. Bovendien belooft ze een sneeuwbal effect in het creëren van nieuwe contacten op LinkedIn. En dat blijkt ook nog uit te komen! Het LinkedIn Advies traject is prima te volgen voor mij, ik heb nog geen enkele marketing ervaring maar dat is geen belemmering om successen te behalen op LinkedIn.”
“Wat mij heel erg bijblijft is dat Vera steeds herhaalt dat je bij mensen in hun hoofd moet gaan zitten, de kracht van herhaling. Dit voelde voor mij in het begin wat overdreven maar ze wist mij te overtuigen dat je het doel, meer omzet, alleen kunt behalen met meer klanten. Hoe meer mensen jouw bijdragen vaker zien, hoe meer kans op nieuwe opdrachten. De mensen die geen like of comment op je post geven hebben je post wel gezien.”
“Ik zou het traject aanbevelen aan mensen die hun netwerk willen vergroten en daarmee hun potentiële omzet. Bij mij heeft het al tot diverse gesprekken, leads en opdrachten geleid!”