skip to Main Content

LinkedIn Advies Traject

In dit 1 op 1 traject ga ik jou leren hoe je jullie bedrijf online beter zichtbaar kunt maken op LinkedIn zodat je nieuwe connecties en klanten gaat krijgen. Ik heb dit speciaal gemaakt  voor bedrijven in de maakindustrie en de techniek.

 

Dit traject is geschikt voor jou als:

  • Je de social media zelf wil blijven beheren voor je bedrijf
  • Je merkt dat je de kennis mist om dit goed te doen, eigenlijk doe je maar wat
  • Het je maar niet lukt om meer volgers te krijgen
  • Al het posten van je berichten eigenlijk niets oplevert
  • Je wilt voorkomen dat je nog meer tijd verspilt en omzet misloopt

De investering voor het traject is € 2.197 (excl. BTW)

Wil je weten of dit traject ook iets is voor jou?

Ik wil meer weten over dit traject

Dit traject bestaat uit:

  • Online training:

Acht modules met bijbehorende praktische opdrachten, zodat je gelijk gaat toepassen wat je geleerd hebt.

  • Maandelijks een live, online interactieve Masterclasses:

(exclusief voor mijn klanten) met de thema’s: “Social selling op LinkedIn” en “Hoe krijg je routine in je LinkedIn activiteiten” met zo min mogelijk tijdsinspanning, live “Q&A” enz.

  • Drie 1-op-1 sessies van 1 uur:

(via Zoom) waarin je feedback krijgt op de opdrachten en we gaan brainstormen over jouw LinkedIn marketing strategie

  • Mail support voor het stellen van vragen:

gedurende de gehele trainingsperiode (3 maanden, op werkdagen binnen 48 uur antwoord)

  • Terugkom 1-op-1 sessie:

(via Zoom) 1 maand na afloop van het traject. Je ontvangt feedback op je LinkedIn berichten en je krijgt verbetertips voor je LinkedIn activiteiten.

Dit zijn de 8 modules van de online training:

  1. BedrijfsDNA vaststellen: wat doe je en wat kun je betekenen voor je klanten
  2. Ideale klant beschrijven: zodat je weet waar hij zich bevindt en hoe je hem kunt bereiken
  3. Online profilering op LinkedIn optimaliseren: van de bedrijfspagina en de persoonlijke pagina
  4. Het gebruik van LinkedIn: alle ins en outs van LinkedIn
  5. Social selling: hoe ga je van een nieuwe connectie naar een live of videobel afspraak
  6. Meetbare marketingdoelen en marketing funnel opstellen
  7. Social media strategie maken: content brainstorm en content kalender maken
  8. Diverse soorten teksten schrijven voor LinkedIn berichten: waardoor de lezer stopt met scrollen en jouw bericht wil lezen!

Lees hier wat Marieke Salomons van Solidd Steel Structures zegt over dit traject:

“Ik zat al een tijdje op social media, maar ik bereikte er weinig mee. Ik wilde leren hoe ik teksten kan schrijven die zorgen voor meer naamsbekendheid en nieuwe klanten. Door de training van Vera heb ik  nu meer kennis over social media en weet ik hoe ik het kan inzetten voor sales en marketing.

Het traject is keurig opgebouwd en het persoonlijke contact met Vera was zeker een plus! Zij geeft goede feedback op de opdrachten die bij de training horen. Ook is er ruimte om samen te brainstormen.

De training van Vera heeft onze sales managers en directie aan het denken gezet over online marketing. Zij zien het belang ervan in voor het bedrijf en willen hiermee ook echt serieus aan de slag gaan. En ik merk nu al resultaat! Zoals dat mijn profiel veel vaker bekeken wordt.”

Ik wil meer weten over dit traject
Back To Top